tisdag 27 april 2010

Ett stort leénde

När jag städat hemma efter jobbet tog jag med mig mina yrväder till brukshundklubben. Tog ut Alba först och tränade en halvtimmes agility och fick beröm av självaste Anita Axelsson, en levande legend inom agility. Därefter var det Vingas tur och då hon är för ung för hopp tränar vi balanshinder och tunnlar och hon är jätteduktig. Övade lite lydnad medan lydnadsgruppen övade på fältet bredvid, det kallar jag störning men Vinga klarade det jättebra.
På vägen hem svängde jag in på Mcdonalds och köpte lite mat och världens gulligaste tjej som levererade maten berättade att hon tyckte om min blogg. Jag blir alltid lika generad, vilket du säkert såg men jag tror också du såg mitt stora leende som inte släppte på länge, länge. Tack så mycket, du gjorde min kväll!


3 kommentarer:

  1. Du är så duktig med dina hundar Malle! Kram

    SvaraRadera
  2. jag gillar också din blogg!

    SvaraRadera
  3. Och jag älskar din blogg, men det vet du! :)Vilka fina hundkort någon tagit! Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera