onsdag 14 september 2011

Långsemester

Hej, vi har verkligen tagit en längre semester ifrån bloggen. Jag har svårare att ta mig tiden till att sätta mig vid datorn nuförtiden, det finns ju så mycket annat att göra..


Hursom så vill jag gärna att bloggen ska finnas kvar och att när något speciellt rör hundarna så ska det printas ned här för att jag, familjen, hundarnas uppfödare ska kunna gå tillbaka och minnas. Och såklart för er som faktiskt tycker att det är roligt att följa oss.


Såklart har vi gjort massor av skojigheter med hundarna i sommar och i höst så jag ska försöka uppdatera er om det framöver.


2 kommentarer:

  1. Haha! Alba. :)
    Den uppdateringen ser vi framemot....även om vi har haft lite koll på er vardag ändå så att säga. :) Kram Hamlet och Pia

    SvaraRadera
  2. Gud vad fina hundar :) denna blogg ska jag följa! :)

    SvaraRadera