söndag 2 maj 2010

Ridgebackbus

Nu har vi landat i soffan efter en heldag med aktiviteter i ett härligt vårväder. Ridgebackträffen ute på Kalvholmen var störtkul och hundarna lekte sig trötta, Alba var såklart också med och härjade. Vädret var toppen och alla hundarna kom fint överens. Härligt!

Världens finaste Alba höll ordning bland alla tokiga ridgebacks!

Skaka sand!

Fina Atlas!

Ridgebacks in action!

Vinga och Elliott myser lite.

Spraya matte med sand var visst väldigt roligt..

Fina Vinga!

Hela gänget!

6 kommentarer:

  1. Fina bilder! Nu när du haft Ridge ett tag så undrar jag vad du tycker om rasen? Lättlärd? Fina egenskaper kontra litemerattbitai-egenskaper?:) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj va stor hon är nu! Väldigt fin! :)

    //Johanna och Gunwald

    SvaraRadera
  3. Pia: Jadu det mpste jag nog skriva ett helt inlägg om! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Okej!:) Jag ser framemot det inlägget.:) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Malin, måste bara säga att era hundar är otroligt fina! :) Och snälla säg att jobba med djur är det bästa som finns? Velar själv fram och tillbaka, började läsa omvårdnadsprogrammet för vuxna i höstas och har först nu, när jag börjat min apu (och såklart har sommarjobb på g inom området), märkt att det inte är det här jag vill göra! Djur har jag alltid älskat och velat jobba med men tänkte att det är väl för svårt att komma någonstans.. Nu är allt jag vill att hoppa av den här utbildningen och göra ALLT för att ta mig in i "djurvärlden" till hösten. Oj, vad långt det blev, var bara tvungen att skriva av mig. Ha det bäst fina du, kram!

    SvaraRadera
  6. Hej gullet!

    Vilka fina bilder du fångade i söndags! :) Jag kollade upp sista anmälningsdatumet för Årsta utställningen och den är 14/5 så det är lång tid kvar! Vore ju superkul om ni du oxå ville hänga på! :) Fundera på det så kan vi väl höras och så måste vi ta en sväng på agility banan ihop! Kramar!

    SvaraRadera