söndag 20 maj 2012

Träningsvärk!

Efter att ha ridit 6 dagar i rad känner jag mig ganska trött men nöjd. Det är en härlig känsla att få börja röra på sig igen, jag som hatar att träna, ja ridning är det enda jag tycker är roligt. Vi har varvat ridningen på utebanan och i ridhuset och Olle är avslappnad och väldigt härlig att rida tills han blir trött vilket han blir ganska så fort. Men det är ju inget konstigt då konditionen behöver tränas upp där med. Idag har jag bara varit där och grejat samt tagit in hästarna, ska åka dit senare ikväll och släppa honom i paddocken eller i ridhuset så han får bralla lös lite.


1 kommentar:

  1. Det är ju ingen idé att jag kommenterar hästinläggen då jag ändå bara skriver att han är den finaste hästen som jag sett i hela mitt liv. :) Det börjar förmodligen bli tjatigt nu. :)

    SvaraRadera