fredag 31 augusti 2012

Sjukstuga

Efter mina tre jobbnätter förra helgen har det verkligen varit sjukstuga här hemma. Började med nacken för att sedan sluta med influensan eller liknande. Har nu varit sjuk i över 1 vecka, hann gå tillbaka till jobbet efter 3 dagar för att sedan insjukna igen och denna gång hundra resor värre. Var till doktorn igår som konstaterade hög sänka och sängliggande samt stark hostmedicin. Sagt och gjort. En läxa har jag dock lärt mig, förtär inte Cocilliana på tom mage! Igår var jag yr i 12 timmar och känner mig fortfarande lite tung i huvudet. Hundarna har såklart hamnat lite i skymundan men jag förundras gång på gång hur fantastiska dessa två små varelser är, de bara accepterar att mamma inte går några långpromenader alls utan lägger sig snällt bredvid i sängen och sover utan att säga ett knyst. <3 br="br">
Älskade små hjärtan!

Passande nog övertalades jag att köpa en Onepiece dagarna innan jag blev sjuk. Jag har praktiskt taget bott i den sedan dess!

2 kommentarer:

  1. Fina hundarna! De förstår att du varit sjuk och vill mysa med matte i soffan så att hon blir frisk. :)

    SvaraRadera
  2. fy fan det är ett litet helvete när man blir sådär otroligt sjuk =/
    hopppas att du mår bättre nu

    SvaraRadera