lördag 20 mars 2010

Tillbaka till Stenåldern.

Vi inledde helgen med en riktig myskväll, kinamat, godis och den tredje och sista filmen i trilogin av Stieg Larsson. Somnade gott och vaknade utvilade. Var på ett strålande humör tills vi upptäcker att det inte finns något vatten i huset. Ringde fastighetsskötaren som berättade att hela Karlstad och Hammarö är utan vatten pga läckage. Toppen!
Nu har vi fått lite vatten igen men enligt tidningarna kommer det att ta slut och har man riktigt otur kan det dröja en vecka innan vattnet kommer tillbaka. Dubbeltoppen!

Jag tog ut min frustration på dammsugaren och passade även på att rensa en del garderober, jag är mycket bättre på att slänga saker när jag är på dåligt humör. Haha.
Hundarna har latat sig hela morgonen men snart ska jag ta med dem till pappa där de får busa av sig ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina hundbilder! Här har det varit skitväder med. Men NU har jag flyttat klart mina möbler och grejer. Det sista tas i veckan efter jobbet och sedan bor jag på landet på heltid. Så gött! Har hunnit inse att jag bor i ett hundparadis. Det bor ca 20 hundar enbart bland våra hus. Jag är numera sämst på att kommentera i din blogg och ställa frågor pga att mitt internet inte fungerar förrän i slutet av månaden. Jag hoppas att ni får vatten snart! Kram!

    SvaraRadera