måndag 2 juli 2012

Ett sånt där inlägg igen..

Haha, nu kommer det igen. Ett inlägg som om jag vore en "riktig" bloggerska skulle ha publicerats på midsommaraftons kväll men då den här bloggen som sagt främst är för mig själv, min familj och vänner så kommer det alltid komma såna här eftersläntrare..
Midsommar firades hos pappa i vanlig ordning. Sillunch, midsommarfirande i byn med dans runt stången och massor av fika, jordgubbstårta, hagelgevärsskjutning och grill på kvällen. En alldeles perfekt midsommar i den vackraste sommarmiljö jag vet.

Påväg till papps.

Lillebror Marcus och jag

Inte helt nöjd..

Finis!

Slår gubbarna i skytte


Älskling

Promenad med blomsterplock

Lillebror Martin

2 kommentarer:

  1. Så kul att du bloggar & alla dina inlägg är inspirerande! :)

    SvaraRadera
  2. Jag blir bara glad när du bloggar lite eftersläntrande inlägg vännen. Då vet jag att du prioriterar helt rätt dvs lever livet istället för att känna press kring bloggandet. Själv kör jag med en del tidsinställda inlägg för att slippa känna press och stress. Det hjälper det med nu när blogg.se-appen är dum och inte fungerar än. Stor kram på dig fina vännen!

    SvaraRadera