söndag 1 juli 2012

Uppdatering

Trots att bloggandet faktiskt under ett par år var mitt jobb och levebröd och då främst MTV bloggen är jag nu urusel på att uppdatera och de flesta inlägg görs i efterhand. Men men, det är väl bättre än inget. Nuförtiden bloggar jag bara för mig själv och då främst om mina djur men då och då slinker ett och annat "Malin" inlägg in också. Jag kan sitta länge och bara bläddra igenom den här bloggen och minnas, le och skratta åt mina tokiga hundar och allt vi hittils upplevt tillsammans. Det är så härligt. I tidigare bloggar fick jag bara prestationsångest när jag gick igenom arkivet, var detta verkligen bra och välskrivet osv.. Nu struntar jag i allt sånt, ni som läser får ta den här bloggen för vad den är och enligt statistiken är ni faktiskt en hel del. Hursom, vill ni följa mig på instagram där jag uppdaterar flitigare heter jag albabus.

2 kommentarer:

  1. Jag är rätt ny på din blogg men kanju passa på att följa dig på instagram nu. Jag har skickat förfrågan. Hälsningar bulleägaren Patricia

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din blogg Malle! Den ger mig många goa skratt och leenden. Alba är min idol! Hamlet hälsar till tjejerna. :) Kram

    SvaraRadera