tisdag 10 juli 2012

Stockholm

Då jag och Pelle endast har två veckors semester tillsammans bestämde vi oss för att skippa utlandssemestern och istället ta en helgtripp till min gamla hemstad Stockholm. Sagt och gjort packade vi in oss i bilen och 3 h senare var vi framme på fantastiska Villa Källhagen, ett mindre hotell beläget mitt emot Djurgården med en egen brygga och relaxavdelning.
Fredagskvällen spenderade vi på Grönan. Haha, jag var rejält åksjuk efter första karusellen men det stoppade oss inte. Mat och lotterier, lustiga huset och mycket skratt tillsammans. Avslutade kvällen med ett glas rosé vid Djurgårdskanalen.

Lördagen gick åt till shopping, utomlandsvärme och god mat. Åt middag på Griffin med bästa Mick och Dorian. En underbar dag med goda vänner! På söndagen åkte vi in till Gamla Stan och åt en god lucnh innan vi svslutade shoppingen på NK. Eller ja, Per shoppade iallafall. Haha.

En härlig helg tillsammans med den finaste. Jag saknar Stockholm varje dag och gör det inte direkt mindre nu.
Lustiga huset. Livsfarligt!!


INTE OKEJ! Haha..




Min snygga karl!

1 kommentar:

  1. Jag har skrattat en hel del åt kortet då ni åkte den där åkatraktionen. Din min är oslagbar vännen! När jag är sjukt stressad på jobbet i höst lär jag glo in den igen för att få lite energi! :) Ni är för goa! Kram

    SvaraRadera