söndag 18 april 2010

Pappas hjärtan

Jag har spenderat ett dygn i Stockholm med fina vänner, god mat och dryck samt shopping medan husse har varit hemma med våra hjärtan. Både Vinga och Alba är väldigt hussekära och kärleken är förstås besvarad och kanske borde jag vara orolig då jag även nästa helg är bortrest på kurs och reaktionen hemifrån var, Jaa tjejer, till helgen är det MF igen. (Mattefritt) Haha.
Nu ska jag iallafall krypa ner hos min lilla familj och säga godnatt, imorgon väntar husvisning.

3 kommentarer:

  1. hej malin. tänkte passa på att fråga lite frågor eftersom du jobbar på ett djursjukhus Det är såhär att min 12 veckor gammla mops har två små vita "finnar" på hakan och vid sidan av läppen, den ena är större än den andra. är det något som är vanligt eller ska jag bli orolig?
    Tacksam för svar. kram

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hej. Det du beskriver låter precis som en form av hårsäcksinflammationer eller hundakne som det ockmså kallas, Alba hade ganska mycket när hon var liten och jag gjoprde inget med dom alls utan de försvann av sig själv, dock kan de komma tillbaka titt som tätt, om de börjar soppa eller han blir besvärad skulle jag ha på något uttorkande och se om det hjälper eller kontakta veterinären. Ni ska väl på 12 veckors vacc nu eller så har ni varit det kanske, passa på och fråga då!
    Kram ochg lycka till med din lilla kille.

    SvaraRadera