torsdag 29 april 2010

Valborg

Dagarna springer iväg och imorgon är det fredag och valborgsmässoafton som i vanlig ordning firas hos pappa med middag, insjungning av våren och såklart en brasa.

Jag är väldigt glad då Emelie och Jonas äntligen landat i Sverige, snart snart är kollektivet samlat igen och jag kommer antagligen gråta ihjäl mig när vi ses.

Hundarna har haft en ganska så stillsam vecka då husse för närvarande tar sig fram med hjälp av kryckor och jag har jobbat dagarna i ända. Så är det ibland men våra hundar är inte de som klagar, deras mellanamn är soffpotatis 1 och 2.
Alba vinkar till Anna och Emelie på beställning! Även hon saknar sin gudmor!

2 kommentarer:

  1. Min fina gullgroda! Du är ju så söt så klockorna stannar! Saknar dig massor min fina Lutt!
    Massa hångel och Kärlek din Gudmor <3

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag dööör vilken liten sötnos! massa gos till dig fina Alba! Hoppas man får träffa dig snart =) Kraam från Anna

    SvaraRadera