söndag 7 februari 2010

soldag

Igår blev jag medbjuden till Malins syster på kalas. Vi hade väldigt trevligt med singstar och avslutade kvällen på Tempel. Premiär för mig och det var okej. Även om de gjort om en del så kändes det fortfarande som 18 års arena.
Dick vår granne och Pers lagkamrat var hundvakt så hundarna var överförtjusta.
Idag har jag hittils hunnit med en härlig promenad i den starka sol som står högt över solstaden och därefter städat grundligt. Nu dags för lunch med mannen min.

4 kommentarer:

  1. Bra med hundvakter som bor nära. :) Söndag är städdag för mig med. Inte roligt, men trevligt när det är klart. Ha en underbar eftermiddag/kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. har har ni som är så unga råd att bo iett så stort och fint hus. p..s världens bästa blogg

    SvaraRadera
  3. Anonym: Stort, fint hus? Vi har en 3a så det är nog inget särskilt alls :) Kul att du gillar bloggen! Kram

    SvaraRadera