söndag 14 februari 2010

söndag.

Vi har haft en riktigt härlig söndag som jag hör och häpna började med träning på SATS. Därefter köttbullelunch för att skaffa oss energi då vi åkte raka vägen ut i skogen för hundpromenad och bus. Vädret var underbart och plusgraderna har hittat tillbaka. När vi kom hem åkte jag och Per till IKEA så även matte fick bli nöjd. Nya stolsöverdrag, ljus och filtar fick följa med, stoppade in huvudet på Hööks och handlade en ny hundbädd till köket. Den vi haft tidigare är knappt så Vinga får plats själv i och än mindre bägge två. De älskade den nya bädden och om jag inte har helt fel ligger de kvar ännu.


3 kommentarer:

  1. Underbara bilder du tar. Vad är det för kamera samt vart finns den att köpa? Vill nämligen ha en likadan. Sen tänkte jag höra, kan vi inte få se mer av ert hem? Badrum, kök, hall? Ser ut att ha det mycket vackert.

    Ha en mysig alla hjärtans dag!
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin.

    Tack så mycket :)
    Jag har en Nikon D3000, finns nog på alla vanliga elektronikkedjor men just min är köpt på Siba.

    Jo absolt, det kan jag ordna! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej, vad kul med svar! Jättetack för det :-) Ska spana efter kameran.
    /Malin

    SvaraRadera