fredag 26 februari 2010

töväder

Kass uppdatering som beror på alldeles för lite tid för att sitta vid datorn. Jobb, hundar och nära har fått min tid istället. Jag jobbar dessutom hela helgen och Per åker på hockeyroadtrip vilket säkerligen inte ger mig mer tid för annat. Jag kunde inte vara gladare över droppandet som pågår utomhus, det töar vilket betyder att vi äntligen närmar oss vår.
Vingas vaginit har minskat något men är inte helt bra ännu så vi fortsätter att behandla så får vi hoppas på det bästa. Nej nu ska vi titta på Bröllopsfotografen och fortsätta med fredagsmyset.

1 kommentar:

  1. Hej. Kan inte du lägga in hundens budord i ett inlägg? Tycker den är så bra och det kanske får folk att tänka till lite. Det är så många nu för tiden som skaffar hund och sen inte ger den vad den behöver. Jag har skrivit in den på min blogg och hoppas att jag når fram till någon iaf! Kram

    SvaraRadera