lördag 6 mars 2010

i farten.

Idag har jag varit i farten sedan klockan slog halv nio, med promenader, städning, röjning, städning, rensning och ännu lite fler promenader. Det är svårt att vara inne i detta vackra väder men en riktig vårröjning kändes väldigt välbehövligt. Ännu en ofantligt stor kasse åker till lillasyster med kläder. Jag börjar bli bättre och bättre på att rensa bland mina garderober och framförallt inse att jag aldrig kommer komma i de där jeansen igen tex. Men vi vet ju alla vad rensning innebär? Jo att man får plats med nya kläder såklart så strax ska jag tuta iväg till ett köpcentrum och se om jag finner något fint.

1 kommentar:

  1. Rensning är bara förnamnet på mig just nu i flyttider. Jag ska bli lika duktig som dig när jag har landat på nya stället att regelbunden hålla koll på vad som finns i mitt hem. Både saker och kläder. Jag rensade tillexempel ut 50 stycken CDskivor innan jag tog med mig resten till nya lyan. :)

    Hoppas att allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera