söndag 14 mars 2010

Kärlek har ingenting med storlek att göra.

9 kommentarer:

  1. Fina stor och liten. :) Allt bra med dig? Kram

    SvaraRadera
  2. Btw, så gillar jag mjukiskatten i bakgrunden som gör yogaövningar eller vad den gör? HAHA! Okej, jag erkänner, jag är övertrött och därmed skrattar jag åt nästan allt. Sjukt jobbigt för alla andra, men ganska roligt för mig. :) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hej Malin! För ett tag sen köpte du ju en ny rengöring från apoteket. Hur tycker du att det verkar? Det kanske är för tidigt att säga. Är själv i behov av en ny och som student är det omöljigt att lägga 1000 lappar på rengöring.

    SvaraRadera
  4. Ärligt! Sötaste bilden jag någonsin sett! Vinga skedar sin favvo Alba! Dom är så fina!!!

    SvaraRadera
  5. Gud vad söta dom är - riktiga syskon har dom blivit :)
    Kram kram

    SvaraRadera