måndag 11 januari 2010

agility

Jag har idag strukit Alba och mig från agilitytävlingen den 31 januari då det inte någonstanns på PMet fanns information om att man som tävlande för Karlstad var tvungen att ställa upp som funktionär på alla klasser man inte tävlar dvs en hel dags tävlingar vilket jag inte har möjlighet till då vi fått valpen då. Vi får helt enkelt träna och satsa på vårens tävlingar istället. Är det någon som läser min blogg som tränar på annan brukshundklubb än Karlstad förresten?

Agilitytävling i Forshaga i höstas. Duktiga Alba kom trea i hoppklassen!

4 kommentarer:

  1. Haha! Ja, jag tränar i min hemstads brukshundklubb emellanåt. :) Lite långt att åka till från Karlstad I guess. :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad rolit d ser ut med agility. Vill testa efter att vår fralla passerar 1 år. När du ändå tar upp ämnet passar jag på att fråga om du har koll på var, pris, kursens upplägg, nybörjar start osv. vet du om Hammarö brukshundsklubb anordnar nåt? Kram Caroline, Allan

    SvaraRadera
  3. Caroline: Hej! Klart du ska prova, det är jätteroligt! Priser, upplägg och starter är lättast att kolla på respektive brukshundsklubb. De flesta har kurs vår och höst. Kram

    SvaraRadera
  4. Vi har en fralla på drygt fyra månader så det är ett tag kvar för vår del men då vi bor i kil ligger kils brukshundklubb bäst till!

    SvaraRadera