lördag 9 januari 2010

Sommar?

Imorse när jag slog upp mina melerade såg jag bara en klarblå himmel och för en kort sekund kändes det som om jag vaknat upp till en sommardag. Jag och Mikaela låg en stund och planerade vad vi skulle ha spenderat dagen med om det verkligen varit sommar. Ätit frukost i trädgården, åkt till stranden, spelat beachvolley, badat, grillat, dansat sommarnatten lång till sköna beats. Hur bra?

Tillbaka till verkligheten och minus 20 grader iskallt. Istället för frukost i trädgården åt vi frukost i köket, istället för bikini pälsade vi på oss underställ, överdragsbyxor, dunjackor och halsdukar och gick på promenad med Alba. Istället för stranden ska vi nu göra stan. Ja egentligen inte en så dum dag ändå. Snart är ju ändå sommaren här.


6 kommentarer:

  1. älskar din blogg, kul att du fortsatte iallafall :) take care cake :P

    SvaraRadera
  2. Längtar lite efter sommaren jag med. :) Gött med besök av vänner. Det har jag med haft i helgen. När kommer valpen hem till er? Kram

    SvaraRadera
  3. Du får hälsa grattis till Per för dom 2 målen han gjorde ikväll och hälsa att vi är många supportrar som håller på honom och Färjestad. Lev ishockey! //Marcus

    SvaraRadera
  4. Marcus: Han hälsar hemskt mycket tack tillbaka för stöd och beröm. :)

    SvaraRadera
  5. Pia: Ja de är att skönt med sommar. Valpen kommer om två veckor. :) kram

    SvaraRadera