fredag 8 januari 2010

finbesök

Om en liten stund ska jag hämta en av mina finaste vänner Mikaela på busstationen. Hon kommer hit och hälsar på mig över helgen. För er som inte läst mina tidigare bloggar så kan jag berätta att jag och Mick lärde känna varandra på ett nelly jobb för 5 år sedan och har sedan dess varit oskiljaktiga. Vi flyttade till Stockholm tillsammans efter gymnasiet och bodde där i ett år innan vi flyttade till Örebro för att sedan skiljas åt när Mikaela flyttade till Halmstad för att läsa och jag hem till Karlstad. Trots de långa och många milen som hållt oss isär har vi aldrig tappat kontakten och är lika nära varandra som alltid. Bill och Bull.

1 kommentar:

  1. Det är skönt med riktiga vänner som man kan ta upp där man lämnade av. Sådana som känner en utan och innan. Kram

    SvaraRadera