lördag 30 januari 2010

knyten

Jag halvligger i soffan med två små knyten som trängs i mitt knä. Lördagen har spenderats på så vis att jag och Vinga åkte till min pappas kära granne som är en god vän till mig sedan barnsben för att fika och träna Vinga på att vara utan Alba samt låta Alba få lite ensamtid med husse som laddade inför match.

Sedan dess har vi tagit småpromenader i den bitande kyla som råder utomhus samt varvat med soffhäng. Vilket tror ni hundarna föredrar...

Nu ska jag titta på The Hills.

2 kommentarer:

  1. Du som gillar kläder. Kolla in denna sida:
    http://shop.vfo.se/dam-c-103-1.aspx
    Det är stor utförsäljning på märkeskläder. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Måste bara säga att din blogg är jättemysig och jag gillar den jättemycket! Följde ditt bloggande redan när du var på Metro men sen när du var på Mtv tyckte jag att den blev lite tråkig!
    Men nu är jag så glad att jag hittat tillbaka till dig igen!!
    Gillar att läsa om dig och dina fina hundar :)
    Kram!

    SvaraRadera