onsdag 6 januari 2010

paranormal activity

Jag och Alba har just kommit hem från filmkväll hos rara Sara. Där befann sig ett par av mina goa arbetskamrater och vi darrade oss igenom Paranormal Activity. Världens mest omtalade skräckfilm just nu. Och ja, den var gastkramande. Jag älskar skräckfilmer och trots att jag är oerhört lättskrämd och mörkrädd är det inte många skräckfilmer som får höga betyg av mig. Men denna, ja den tillhör favoriterna.

Vad som inte tillhör favoriterna är att sova ensam ikväll då älskling är iväg med laget på turné. Tur att jag har min vakthund.


4 kommentarer:

  1. Jag har nog läst din blogg i drygt ett år iaf och jag gillar den mest nu :) Jag har en hund själv och önskar att jag kunde ha 1000 hundar men de går inte för att jag reser mycket. Så fortsätt med den här bloggen och lycka till med den nya vovven :)

    SvaraRadera
  2. Nu är vi hemma från veterinären. Yinnie som alltid är lika glad sa ingenting när hon tömde analsäckarna och hon va lika glad efteråt trots att veterinären körde in ett finger i baken på henne. Snacka om duktig patient och jag behövde inte skämmas ;D Får hoppas det blir bättre snart :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska vi binda fast ägaren i en kedja?
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6397412.ab

    SvaraRadera
  4. Vad bra din bloggflytt blev! Själv funderar jag på att byta till wordpress, men det får vänta lite...
    Fredagskram!

    SvaraRadera